czwartek, 15 sierpnia 2013

Warsztaty babeczkowe!

W lipcu, w ramach urozmaicenia wakacji spędzonych w mieście, wybrałam się na kurs dekorowania babeczek organizowany przez Beetlebits. Osobiście nie przepadam za słodkim, ale z drugiej strony estetyka podania jest dla mnie niesamowicie ważna, więc biorąc pod uwagę, że kiedyś mogę komuś sprezentować np. tort muffinkowy (który na wstępie jest wyporcjowany i nie ma możliwości przejedzenia się ;-)) postanowiłam zagłębić się w tajniki mas, lukrów, ozdób, barwników, szpryc, foremek i wykrojników. 

Przy okazji mogłam po raz kolejny nacieszyć oko pięknie urządzonym wnętrzem sklepu, w którym swoją siedzibę ma również Akademia Babeczkowa :-) nie mogłam się oprzeć i nie załączyć zdjęć - zachęcam każdego kto tylko będzie miał możliwość do odwiedzenia tego czarodziejskiego sklepu przy ul. Floriańskiej 24 w Krakowie.




















A oto efekty naszej pracy:


2 komentarze:

  1. O mamciu!
    Super sprawa, coś pięknego ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :) zapraszam do obserwowania i komentowania http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze, te pozytywne i te mniej :)

Prosimy o nie zostawianie komentarzy mających na celu promowanie swoich stron i blogów, będziemy je usuwać.